Jag älskar dig!


För alla gånger du stannade vid min sida
för all den sanning du fick mig att se
för all den glädje du har fört in i mitt liv
för alla fel du gjorde rätt
jag är föralltid tacksam älskling
du är den som höll mig stark
lät mig aldrig falla
du är den som hjälper mig genom allt.

Du är min styrka när jag är svag
du är min röst när jag inte har något tal
du är mina ögon då jag inte ser
du ser alltid det bästa i mig
lyfter mig när jag inte når
du ger mig hopp när jag inte tror.

Du har alltid varit här för mig
ett ljus som alltid skiner av kärlek
du är min insperation
mitt i folks lögner var du sanningen
min värld är bättre för att du finns.

jag är allt jag är just nu,
för att du älskar mig.

<3


Kommentarer
Postat av: din cameltoe

hahaha heeej kusiner i afrika, vad roligt att ni hör av er! hahaha nej men aah min syn är perfect med c! ;) jag veet inte, säkert elaff och dom, duu då? jag vill gå med dig!

2009-09-25 @ 18:31:31
URL: http://tarziii.blogg.se/
Postat av: therese reimer

tack så mycket gullet!

hhahaha mjo,... de gick nog bra hoppas jag. hahahaha ser väll ut som ett troll eller nått. gött!

bahahha ja alla blattar sticker när de e skolkort haha inget onvanligt;)

ikväll blir de parteeiiii !! :) va händer för dig?

2009-09-25 @ 18:48:35
URL: http://theresereimer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0