Juhäänniisss.




Det va ett tag sen jag träffade Juhännis kom jag på :/ men jag har ju ite speciellt mkt tid nu förutom typ i skolan på långhålorna eller när vi slutar tidigt. Johanna går ju som sagt ite på Roden utan cpbarnet går i Täby -.-
Vi har kommit på idèn att träffas på någon långhåla, jag ska tydligen komma och hälsa på i Täby HAHA :D och få lite sådära ont i magen av hennes fjortis klass kanske och så. Hahaha nee jag skojja har aldrig träffat hennes klass :) xD
Den här sommaren -09 så har vi kommit varandra hur nära som helst, och de är jag glad för. Jag har nog ite förstått vilken härlig kompis hon är innan dess pga olika saker som ingen behöver veta :)
Jag måste erkänna att jag saknar dig pulver :) <3
Och bara så du vet Johanna så ska jag fortfarande ha 50 % av din handbollskärriär :D :D hahahah :D
PUSSSSSSSSSSSS <3 :D



Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej gullunge! va glad ja blev över din kommentar! även om ja inte bloggaså mkt just nu.. lovar dig att den är bättee när ja e i fullgång ;), har så mkt Att göra just nu att ja knapt hinner med mig själv!. uppskakattar din kommentar och är väldigt glad att ha dig som läsare :)(L)

Puss Puss Reimer

2009-09-19 @ 22:33:03
Postat av: therese reimer

haha glömde skicka i att de va från mig:)

theresereimer.blogg.se

2009-09-19 @ 22:34:25
URL: http://theresereimer
Postat av: ELML

Skulle nog inte kalla min blogg söt,men tacktack^^,

Gillar din header och bakrund,måste göra en ny header snart;D



Ha´re görgött<3

2009-09-19 @ 23:31:56
URL: http://emmydots.blogg.se/
Postat av: vilma

ny design, kolla även mina videoinlägg om bland annat öronrensning!

2009-09-20 @ 21:37:29
URL: http://ladylay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0