Lommarskolan Del 1 , Början.

Jag och Selin har ju som sagt varit bildlärare på lommarskolan. Jaa.. hur ska man börja? HAHA! Kan ju påpeka att vi åkte med 06:45 bussen!! -.-

Det började med 8:orna. DOM VA HELT SJUKT JOBBIGA! Dom skrek och prata i mun på varandra och lyssna typ med röven xD En kille va oxå fett cp mot mig och höll hela tiden på "fröken fröken kan du hjälpa mig? Stå sådär så jag kan rita av dig.. Men NEEJ flytta dig ite..FRÖÖKEN" Hahaha och massa skit. Men vi skrattade åt honom, många i 8:an va ändå roliga fast de va en jobbig klass :D

Sen hade vi 6-7 B tror jag de var. Dom va såå jävla gulliga och goa! Alla lyssnade, gjorde som vi sa och vågade fråga om hjälp och ite ba satt där och gjorde ingenting. En av tjejerna i den klass va typ de gulligaste jag nånsin har sett :') Hon hade största ögonen och längsta håret med världens sötaste röst & hon gjorde en jätte fin manga gubbe! Awwwhhh! :)
Efter den klassen hade vi en liten rast då vi gick runt lite på lommarskolan och åt lite :D
Sen vare 6-7 A, dom va helt okej till en viss tid då man fick bli lite arg och skälla på dom. Slutet av lektionen började två av dom att bråka, det gick så pass långt så dom började slå varandra. Haha, skabb-barn! En av dom gillade tydligen att bråka och va därför allmänt jobbig mot alla >< Men det löste sig sen, som tur var :)

Vid tolvtiden hade vi slutat för dagen, hur skönt som helst! Då blev re stan :) sen hem och plugga..ofc! -.-
Jag måste säga att jag aldrig i hela mitt liv skulle kunna tänka mig att bli lärare efter det här. Nu har jag fått känna hur det känns och de är verkligen ite min grej ^^ Vissa saker kanske va kul och skulle kunna tänkas göra men i längden skulle jag nog bara tröttna.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0