Mjao.

Jag vet ite vad du egentligen vill mig, varför du ens tar dig tiden att försöka få min uppmärksamhet. Du vet själv varför jag valde att du ite skulle få fortsätta ha en plats i mitt liv. Om det hade varit så att jag hade behandlat dig som luft bara för att , så hade det varit en annan grej. Men jag har en anledning till att göra det. Anledningen som du själv skapade. Hur mycket jag än önskar ibland att det aldrig hade hänt så det kunde vara exakt likadant som det va förut så vet jag att det aldrig mer kommer komma tillbaka.
Det som Var kommer aldrig mer tillbaka, man kan ite se bakåt hela tiden för då blir man bara ledsen & livet stannar. Man måste se framåt & göra de bästa av de som Är och Händer. Därför väljer jag att ite se bakåt och minnas dig & alla minnen, det är bäst så. Egentligen borde du oxå göra det istället för att försöka fixa något som är broken och ite kommer kunna fixas. Det är som om man skulle försöka limma ihop ett riktigt trasigt hjärta, det går ite.
Inom mig kommer ditt minne alltid att finnas, du kommer alltid ha en plats i mitt hjärta även om jag ite vill erkänna det alltid men jag vet själv att det är så för att du har varit sån betydelsefull person för mig en gång i tiden & såna glömmer man ite bara sådär. Dom finns i hjärtat för alltid. Men mer än så blir det ite. Jag kommer ite gå tillbaka till dig & försöka göra det bra igen. It's not gonna happen. Jag hatar ite dig, men jag bryr mig ite heller. Ite på det sättet längre, du är som vemsomhelst nu. Jag tänker fortsätta livet som det är bara, tänker ite gå tillbaka.

- Varför kan du ite bara göra desamma?

För att kunna gå vidare måste man ha bearbeatat sitt förflutna. Lär dig det..


* Puzzilago <3


Kommentarer
Postat av: joacim

finns jag i ditt liv

2009-09-04 @ 21:01:56
Postat av: Katja

Jag bajsar på mcdonaldsXD hahaha, nej skoja bara, ska inte förolämpa ditt hemXD

2009-09-04 @ 22:00:15
URL: http://caatz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0