Norrtälje.

Hej hopp gummi snopp :D
Igår vart de Norrtälje med familjen, och donken ofc (ska man bli förvånad :D) Det va very nice och jag drev så mkt med min syster i tele när dom satt på bussen in till norrtälje och jag va redan i nortälje & väntade på dom xD HAHAH, de va kul :D
Vi var oxå på stan & jag fick mitt kära nya smink som jag har varit utan i en vecka nu.. Hahhha shiiet hur de där låter xD Helt fjortis x) men ite så jag är men aa :) och lite ÖB blev det med. Jag & Denise blev så trötta så vi satt och chillade på sofforna där.. hahaha :D KOLLA BARA:D



Sen när vi kom hem kollade jag film och somnade typ vid tio, haha. Jag har blivit så utmattad av mitt nya liv, att plugga hela tiden så somnar fett tidigt typ varje dag & ändå vaknar jag trött. Jag fattar ite vrf det blir så men de är riktigt irro. Om jag ändå somnar tidigt så kan jag la vakna pigg ;s  hahah -.-
<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0