Tisdag: Sthlm-besök.

Idag mina barn, va jag & Selin på Naturhistoriska riksmuseet i Sthlm :)
Riktigt jävla ûberkul va det!! :D :D :D hahaha ne jag skojja faen, de va helt okej. Man kunde spillt sin tid på nåt roligare men jaa, vi har ju apu-vecka ärlika med ingen makt över vad vi ska göra, förutom stället man vill "jobba" på.
Eftersom det är lite svårt att hitta nåt ställe där dom tar emot eller vill ha prao elever så har vi på estet fått lov att besöka skolor som man vill fortsätta på efter 3:an eller museeum & de räknas in i APU-veckan, därför va vi där & kolla :)
Jag såg många vackra ting (HAHAH) , som tex Katjas släkting hära:




Och denna va så söööt :D



Orkar ite lägga ut mer bilder , det blev en del 0.o
Haha :)


Kommentarer
Postat av: kossan mu

hur visste du att det där va min släkting? är vi så lika hahahaha XD

2009-09-30 @ 16:00:22
URL: http://caatz.blogg.se/
Postat av: therese reimer

de e nog bättre att du addar min msn. jobbigt o skriva såhär.

:)

[email protected]

2009-10-01 @ 09:19:27
URL: http://theresereimer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0