Som att jag bryr mig eller?

Tjenis penis! :D
Det har varit en sjuk härlig fredag :D det började med att jag hade prov på Barocken och Rokoko som jag har lagt ner typ hur mkt tid som helst på att plugga till så det kändes ganska bra när jag va klar med det. Men får jag ite G så blir jag arg :o
Sen när jag kom till bildsalen hade min Adelina & Majlinda bildlektion så dom satt där och insåg att det ite alls är lika lätt som alla tror :p Selin kom oxå ungefär då så vi satt och snackade och skämtade hur länge som helst. Vi satt seriöst och asgarvade i typ 1 och en halvtimme utan stopp precis som förut. Hahahaha det va så sjukt jävla roligt :'D Det fick mig att tänka tillbaka på våra gamla tider. Adde & Em mot världen, hahahaha de va tider det :') <3

Efter skolan va Selins mami i Norrtälje & jag hängde med dom att handla mat och så, det var jätte myys:) och på bussen blev de hur mkt garv som helst oxå, jag & Selin asså, HAHA:D

Nu äre Idol & jag sitter ba och asgarvar åt det med. Hahaha känns som jag har skrattat mig igenom hela dagen. HÄÄÄRLLIIGT! :D hahahaha xD En kille sjunger en skön låt med Bob Marley oxå :D fifaen :D Hahaha ^^

Hahahahahaha sexig bild på mig från ettan :D xD



pusselispusskram :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0