In the end you always walk alone.

Det va länge sen jag va såhär ledsen, det bara går mer och mer neråt. Jag fattar ite hur du orkar lägga ner så mkt tid på att hitta på saker som ite är sant & att folk verkligen tror på det oxå. Det är helt sjukt! Men jag är då faen ite förvånad, äkta vänner är nåt jag tappade på vägen när jag växte upp. Man kan ite lita på någon , aldrig!  Och jag får de bara mer och mer bevisat hela tiden..

Man SKA vara stark säger alla, man SKA orka sig igenom livet alltid, men det är så jävla svårt. Så jävla jobbigt. Det är såååå jävla orknings-krävande att gråta i all evighet varje dag innan man ska sova och sen vara som vanligt, göra det man ska, samma sak varje dag.. Fattar ingen att jag oxå har känslor?! Jag är människa, vi är ledsna ibland. Vi tar åt oss. Jag är ite gjord av sten.
Kan folk ite ba sluta tro så mkt skit och vakna upp istället...



Kommentarer
Postat av: Din granne!

Men meeellisen, vad har hänt?

2009-09-15 @ 21:11:37
URL: http://tarziii.blogg.se/
Postat av: Din granne!

Men meeellisen, vad har hänt?

2009-09-15 @ 21:17:02
URL: http://tarziii.blogg.se/
Postat av: salvadors fru

Pluttis, du vet att du kan smsa mig eller ringa mig när du vill om du vill prata spelar ingen roll vilken tid, jag har inte kunnat smsa dig för min comviq kompis är slut, men ska fylla på idag så ska jag smsa dig:)

<33

2009-09-15 @ 21:22:38
URL: http://caatz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0