-





- Hela bussystem.
Pallar verkligen ite med alla otrevliga busschaufförer som ska hålla på att vara dryga och sura hela tiden mot en. Jag kan förstå att det kanske ite är världens roligaste jobb men come on, lite trevlighet skadar ingen? Sen att bussarna antigen åker för tidigt så man stressar som faen men ändå missar dom eller att dom åker för sent så om man har bråttom till en annan buss efter så missar man den. SUCK på allt det där!


- Extremt fördomsfulla människor.
Alla har vi fördomar, även jag, men att ha såååå mycket fördomar om olika saker som en del har är bara fett segt. Skaffa kunskap och erfarenhet först ffs ^^

- Dåliga lärare.
Det finns för många dåliga lärare. Jag vet att många tycker att det är nåt man bara skyller på men seriöst, om läraren suger och har hel seg attityd så man varken lär dig eller vill lära sig något ju ? Om man har en lärare som är sjysst, trevlig och glad mot en så lär man sig på ett helt annat sätt. Orättvisa lärare kan också slängas i soptunnan för den delen. Dom bra lärarna är för få & det är sämst.

- Att falla för grupptryck.
Haha såna gillar vi verkligen ite. Man ska kunna stå för den man är och inte ändra klädstil eller personlighet för att dom man umgås med är på ett annat sätt. Jag gillar ite när folk typ börjar röka eller blir fulla bara för att "alla andra" gör det. Gillar ite uttrycket "Alla Andra" överhuvudtaget. DIGSJÄLV punkt :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0