Ville du ha respekt? Förtjäna den.

Good morning! :)

Idag är en ganska seg dag, börjar ite förrän tio över tolv helt plötsligt så jag kan ite dra till undomsmottagningen som de va tänkt för att fixa tid och få 8768748 kondomer till :o 
Vi först en bild lektion och sen en form lektion precis efter & den slutar tjugo i fem, det känns reeeedigt segt på en fredag ><
Men inget slår ettan asså, tjugo i fem varje dag. Helt sjukt att vi orkade utan att typ kollappsa eller dö eller nåt haha :o
Till helgen har jag fått höra att en hel del ska på festa. Mitt em-vill-festa ryck känns som faen i hjärtat men nej ofc , jag måste ju plugga -.- göö göö göö dööhh livet är så orättvist!

J
ag har typ 500 labbrapporter att skriva oxå känns det som, faaeen så joobbiiigt x)
Är såå trött också, skulle kunna sova i 3 år. Om jag bara hade täcke och kudde skulle jag somna här på skrivbordet xD :) Orkar verkligen ite skolan idag (som om jag nånsin gör de xO) och orkar ite med en viss person i skolan heller...uhh.. Ite bild heller. Haha, som typ ingen vet så har jag ju kännt att bild linjen har vatt fel val ända sen halva ettan hade gått. Men de är inget man behöver skrika om.. (a)

SNAAAAAAARRRKKK IDAG!!




puzzilago <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0