It's all about, it's all about the climb.

Jag faller alltid för konstiga eller oseriösa saker som typ detta halsband jag hittade på en sida med roligare halsband/armband osv än vanligt:



Men den va slut :( och Hasse ba titta på mig och sa att jag har knas smak, det tycker han att jag har i klädsmak, musiksmak & ja det mesta :D xD Jag har väl kanske det med vissa grejer. Men wtf alla får la tycka som dom vill, alla tycker olika :) Det är Sverige liksom, alla har rätt till sin åsikt. Höö höö 0.o
Jag har t.o.m ganska annolunda smak i killar med :o Oftast så vill ju tjejer ha vältränade killar som ser skit bra ut (så dom har många efter sig) , har klädstil som dom flesta killar har och har absolut perfekta hy. Dom får ite ha glasögon, vara nördiga eller på nåt sätt sticka ut. Jag tycker helt olikt :D jag gillar ite att killar är jätte vältränade ,det ser ba fult ut. För mig spelar de ingen roll killen är jätte poppis eller helt utanför, det viktiga är hur han är mot mig. Det är de som spelar roll. Om han är snygg så alla dreglar efter honom är ite heller viktigt för mig. Vad tjänar man på att vara snygg och veta om det? Då är man ba dryg för att de alltid finns någon annan som vill ha dig om du blir dissad. Dom som ite ser ut som modeller är oftast så jävla mkt bättre personer :D så jag har en helt annan teori om killar än många tjejer. En mkt bättre teori enligt mig själv :)

puzzilago <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0