Brokenhearted.

Jag saknar dig hela tiden, det känns så konstigt utan att prata med dig. Utan att höra din röst. Det känns tomt. Samtidigt gör du mig så ledsen, för det känns som du själv gör re så. Du är så mycket men ändå så lite. Du betyder hur mycket som helst för mig, ändå vet jag ite vart jag har dig. Jag vet ite om du verkligen menar allt du någonsin har sagt till mig, jag vet ite vad du egentligen vill eller tycker.
Ibland är allt hur bra som helst & det känns 2 good 2 be true. Andra gånger känns det som jag ite känner dig, som jag ite riktigt vet vem du är på riktigt. 
När jag tänker på dig så går de tusen tankar igenom mitt huvud och jag vet ite vad jag ska ta mig till. Det är så så så mycket känslor inblandade när de handlar om dig. Jag vill ba släppa allt och slippa gråta hela tiden men ändå vill jag få allt jag kan få. Jag vet ite vad jag vill heller.
Jag vet bara att allt jag begär av dig är din tid. Ditt hjärta. Att du ska bry dig helhjärtat.

Hur det än blir och vad som än händer så kommer du alltid finnas i mitt hjärta. Alltid! Det är inget jag bara säger , det är nåt jag menar oxå.. Jag har ändå upplevt många dagar, nätter, minuter, sekunder och timmar med dig. Och det kommer jag aldrig, aldrig i hela mitt liv att ångra.
Går inte att beskriva dessa dagar med dig.
Ledsna, arga och lyckliga stunder.
Även om jag inte vet om det är rätt eller fel beslut att kanske släppa din hand, så är jag ändå glad över all tid jag har fått med dig.

Det är du som har tagit mer plats i mina tankar än någon annan under en lång tid.
Men livet går vidare som man säger.
För förr eller senare så kan vi tänka tillbaka på våran tid tillsammans och bara le och vara lyckliga över att det hände.
För jag kommer aldrig att glömma dig.
Det kan jag lova dig, du är någon värd att minnas & svår att glömma <3

Kommentarer
Postat av: Krajjen Mr Krull aka 1337 ellliiit

saknar dig med :(((

ring mig sen :D<3

2009-09-18 @ 01:09:49
URL: http://www.google.se :D

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0