Historien om studentmössor. HAHA.

S: Asså dom här va ite så dyra..
E: Ite?
S: Och 15 kr går till mobbade ungar..
E & S: Hahahah!

Haha varför ska man beställa studentmössor redan nu när det är typ en bit kvar ?
De jag är glad över är att.... LILA PÄRLGREJS för estet :D Linjen har ite varit & är ite min grej men man går iaf ut med en fin sak på studentmössa :D Men dom är så jävla fula annars asså,
Vit mössa = Lagom ful
Svart mössa = Lite fulae
Silver mössa = Ännu fulare
Guld mössa = FULAST! :)

Vissa färger som vissa linjer ska ha är ba för fula oxå , som t.ex fordon och Media. Haha xD (Y) JA jag kan prata om andras färger bara för min är snyggast :D hahahah shiiet mognast.com :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0