I d a g.

Jag har insett att jag inte använder kameran lika mycket längre. I somras så hade ett pucko nästan sönder min kamera när vi va på The Voice och den blev helcp, sen dess har jag tjatat om en kamera hur läänge som helst och nu på julafton när jag fick en så använder jag den knappt. Den bara ligger där. Jag tar bara fram den när jag minns att jag har en, haha. Jag börjar nästan tro att jag lider av otacksamhets sjukan. Men det gör jag ju ite. Egentligen. Jag är alltid tacksam. Suuuck -.-'
Jag tänker på att jag borde börja träna. Ite för att gå ner i vikt, utan för att man bliir pigg av träning :D
Jag vill äta kladdkaka. För att jag såg penis blogg och det va vääärst maatbiilden och jag är tjock och allt är som det ska vara. Det finns inget som slåår magorgasmer. Geee miiiiig <33333333333333
Det gör ont att veta att man blundar för att sova och öppnar ögonen för att vakna och gå till skolan när det finns 935978475 andra roligare saker att göra. Jag skulle nästan offra en big mac, om jag bara hade en kvar, för att slippa gå dit..hahaha.
Utan musik så skulle det ite gå. Musik är livet & bland de bästa som finns! You can be sad, you can be happy, kvittar humöret, musik går ändå alltid att lyssna på
Kärlek är ite min grej. Jag ser på kärleken såhär; B I G M A C <3 Att sitta en typ eftermiddag eller morgon på donken med ruuliigt sällskap och ha väärst big mac i munnen, mmmmmmmmm, that's loooveee! Big Mac finns det bara en av och den sårar dig aldrig.. hahah:D
I min fantasivärld så är alla glada mot sin omgiving...hahah? Jag fattar ite vrf alla ska gå runt och se så suuura ut hela tiden, vart man än är. I andra länder krävs ite värsta nyaste grejerna för att få fram ett leende på en person, varför kan det ite vara lika här?
Jag stör mig på att vi typ alltid får fisk i skolan? I matsedeln kan dem ändra till flashiga namn så att man tror att det blir nåt exotiskt och gott men in the end så äre nästan alltid nåt med fisk. Haha, blää. Det räcker med fisk en gång i veckan. Om dem gillar fisk så mkt så kunde ju skolan hetat fisk-roden istället faan..hahah xD
Livet är ite alltid som man vill och tror men livet är långt och man måste göra det bästa av allt. För man vill ite ångra nåt för att man ite gjorde som man ville. Även om det blir så många gånger. Man lever bara en gång, bara ett liv, bara en chans att göra det bästa av allt (Y)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0