.

HEJ! :D
Inte så länge sen jag kom hem från sthlm nu.. Jag va i skärholmen med min albanoblatte Adelina :) Tanken va att jag skulle köpa de sista julklapparna, hade 2 kvar. Men jag hitta inget till en av dem så jag har fortfarande en kvar, ahhh! Känner mig lite stressad just för att vi åker till malmö 21:a dec och jag måste först hinna köpa nåt, sen hinna hitta tid hos båda att ge den till henne och så. Drygt.

Vi började (såklart) med att äta, hamburgare och kebabtallrik. Jag hatar fortfarande kebab så fuck nej det tog inte jag. Hamburgare ♥
Sen gick vi runt och kollade och testa ett par fula outfits, va allmänt cp och hade lika roligt som vi alltid har :)
Det pinsamaste av allt va att jag inte alls såg så cp ut i den fula outfiten jag tog som vi trodde att jag skulle göra och på min rumpa får hela jorden plats på..hahaha :)










www.fulasteskorna.se





Flashit ::D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0