.

Vissa människor får inte vad dem förtjänar.
Livet är inte lätt.
Saker som händer dig är inte heller rättvist & jag hatar att människor som är bra personer mot mig ska få gå igenom massa skit.
Jag vet att du är bättre än så, hur det än har varit förut.
Den dagen kommer komma.
Dagen då det blir bättre och alla som har behandlat dig illa får tillbaka med samma skit, vänta bara så får du se.
Men tills dess får du inte ge upp, du får inte ge upp hoppet om saker och låta det påverka dig psykiskt och tillsist fysiskt.

När jag va yngre så fattade jag aldrig hur du egentligen hade det.. Jag trodde att du va en arg och sorgsen person bara sådär. Men jag har insett att det aldrig är bara sådär. Det finns orsaker.
Tänk att jag kunde vara så trög när jag själv vet hur det känns. 
Vi började inte bra alls när vi va yngre, just för att du alltid va så arg mot alla. Men jag har sett dig växa upp, jag har gått igenom saker med dig som ingen vet om. Jag har fått dig att förstå saker som ingen annan någonsin förstått samtidigt som jag insett allt jag inte förstod med dina erfarenheter av livet.

Idag är du en av de finaste personerna som finns. Allt du har gått igenom har ändå vänt på din personlighet, fått dig att tänka om. Du har ett hjärta som är mycket större än man vet om och tror. 
Du har så mycket mer att ge än många tror men folk kommer att inse senare med tiden när det är försent.
För mig är du den där glada men samtidigt så trasiga personen som jag egentligen har så mycket gemensamt med men inte har märkt det bara för att jag har varit så blind.


Jag kommer aldrig glömma dig.



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0