Stress & Press.

Faen vad illa , jag har tappat bort mitt vanliga comviq-kort som inte är abonemang så ja det blir väl nytt nr snart igen o:
Bara för jag e så sjukt stressad av alla skit vi har att göra i skolan och massa saker så glömmer jag massa grejer, nääär ska man få hinna andaasss ? Det är sjukt konstigt att jag ens har mitt huvve kvar och vet vad jag heter av allt man behöver tänka på. Det är så orättvist att visa linjer hare sååå slappt medans vi har haft det stressigt heela tiiden, BLÄ!!!!!





Kommentarer
Postat av: Tele2

Hej Emily,



Läste att du har tappat bort ditt Comviq kontantkort och tänkte skaffa ett nytt telefonnummer.

Om du vill ha kvar ditt gamla nummer kan vi hjälpa dig att beställa ut ett nytt kontantkort med ditt gamla nummer för en engångsavgift på 95 kronor. Dessa pengar dras via ditt kontantkort om du har 95 kronor påladdat annars skickas ditt nya kontantkort hem till dig mot postförskott. Det enda vi behöver är ditt telefonnummer, din PUK kod eller en förlustanmälan hos polisen, adressen det ska skickas till samt svar på några kontrollfrågor. Om du önskar ha hjälp med detta kan du maila mig dina kontaktuppgifter på [email protected] så kontaktar jag dig.



Med vänliga hälsningar



Michaela Lindell, Tele2.

2010-02-19 @ 14:39:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0