Always look on the bright side of life..

I slutet av förra veckan hade jag mitt möte med Syon för att jag gillar ju som sagt VERKLIGEN ITE skolan, stora bokstäver på verkligen ite. Så mycket gillar jag ite skolan :)
Jag tycker ärligt talat att det är fett onödigt och jag får inget ut av den. Dels för att jag har lite svårt för sånt skit och för att jag varken trivs med linjen eller klassen jag har plus att jag verkligen har tappat skollusten på alla sätt och vis, då orkar man knappt anstränga sig.
Våran syo är ganska okej asså, hon förstår hur man tänker ibland. Jag fick iaf en lösning på skolan som blev en förlängningstid på 3 månader efter 3:an. Alltså ska jag gå till typ november, det känns lagom bra asså. Ite för att jag taggad på mer skolan, men hellre det än 49758536 år till eller hoppa av. Det är ändå 3:an nu, och hoppa av känns just nu ganska dumt att göra, även om det skulle vara skönt.
Sen ska jag också få prata med en person, för att ja.. Jag mår ite bra alls & jag litar ite på någon tillräckligt mycket för att kunna berätta sanningen så det får väl bli så..
But everything is gonna be alright :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0