Time can break your heart.

Tjeeenniis peeenniis! :D
Dålig uppdatering men jag har faan då ite orkat med bloggen denna vecka speciellt mkt. Veckan har varit kuuk och jag har mått sådär allmänt dåligt.
Freda'n har börjat underbaart..med världens bästa lärare..haha neejfään, äkta hatobjekt som jag har fått stått ut med i 3 år nu. Vissa människor är verkligen ite gjorda för att vara lärare :)

Anyway så har jag har fått mitt ID-kort fixat nu så idag vare tänkt att de ska bli utgång i sthlm. Min första..xD
De blir med Tarziii & hennes vän :D
Jag hoppas på att de blir kung! Hahahah :D Hur det än blir så hoppas jag ite att bussarna fukkar idag. Orka att de blir som förra helgen i detta IS-LAND med bara FETT MKT SNÖ. Guuuhh o:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0