You are a pink baby.

Tänka sig vem man hamnar bredvid när man minst anar det , ^^ 
Alla måste väl såna här hatobjäkt som man verkligen inte pallar att ens see. Jag har också en sån med skillanden att jag ser den personen HELA TIDEN. Jag hatar deeeeee, vart jag än tittar så ser jag henne och hennes jävla rooosa moln brevid och princess krona , göögöög döö.

En gång i tiden va vi faktiskt kompisar, men jag slutade umgås med henne för att hon tänker för mycket på jobbiga saker som man inte orkar lägga ner tankar på, iaf ite jag. Sen gick hon runt och pratade om mig så vissa trodde jag hade blivit cp. Och än idag verkar hon ite ha accepterat att jag ITE är hennes VÄN.
För vilken jävla härlig kompis hon va, jag saknar henne så sjukt mkt.. Eller ite! :D
Dåliga kompisar kan man torka sig i röven med :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0