Guuud drickilachion!

  •  +  =


    När Danny var här så fick jag smaka en på en skit guuud dricka :'D Jag kommer ite ihåg vad den heter men jag tänkte skriva hur den går till iaf , haha :)

    - 1. Man tar lite av kära bacardi'n, ju mer man tar av den desto mer alkohol smakar det. Så gillar man ite alkoholsmak så ska man ite ta mycket av den. För mig gör det ite så mkt om det smakar alkohol men alla är vi olika :D
    - 2. Sen fyller man på med Midori som har en melon-smak. Jag brukar ite tycka melon är så jätte guutt men just i det här smakar det fiint ! :)
    - 3. Fyll hela resten av glaset med sprite :)

    Och det blir heaveeen, om man gillar melon-smak. Annars äre ingen mening ;o
    Det blir lite häääfiit grönish lime färg på reslutatet :D I like it! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0