Fiiilm.

Bio är fett trevligt! Roligare än att kolla film på tv eller på datan, beroende på vilka stjärnor man har med siig..Fett roliga stjärnor = Fett roligt! :D hahah.

- Just nu vill jag vill kolla på
;



Haha, det är min barndom ju! <33 Som om man ite kommer ihåg när man såg dom andra tory story filmerna när man va liten, som om man ite har massa minnen med dom här filmerna. Ja,jag är väl barnslig men det kvittar för mig, bra minnen från barndomen är bland det fiinaste minnen man kan ha :D Klart som faen jag ska se den! ♥



Skräckisar är bästa juuu! :D Eftersom många skräckfilmer ite så är jätte läskiga så är dom ite så roliga att kolla på men det verkar som den här filmen är lika läskig som kissies ansikte, alltså fett läskig :D




När jag kollade på Alien VS Predators för första gången så trodde jag att den skulle vara lika dålig som alla tråkiga skämt man ite fattar förrän dagen efter, men det va fett bra ju. Lite sådär äcklig men samtidigt spännande..hahaha, lätt att jag vill se den nya som kommer ut här i aug på bio :D


Kommentarer
Postat av: Wiz

den där nya freddy krueger filmen va inte så bra som ja trodde jag skratta än att bli rädd, när ja såg den hahah :P.



Predators måste ja se fan, trailern verkade as bra.



Måste också kolla på Twilight eclipse har inte sett den än, har du sett den?

2010-07-09 @ 01:36:10
Postat av: EMily :)

hahah,vaa, jag trodde den va skit bra ?! :o



nej jag har ite sett den men en kompis vill se den så jag kanske måste följa med..hahah :p

2010-07-16 @ 11:15:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0