HEJ.

NU sitter jag på penis säng i pyjamas och har fortfarande ite vaknat xD

IDAG ska jag dra och bada och förmodligen åka och kolla Johannas lägenhet i stan ikväll + till en park i sthlm och leka och äta våra grejer..hahah :D

IGÅR testade jag och Johanna att baka cupcakes. Det va nice men failade resultat :D
och så blev det norrtälje en snabbis för att köpa present till min bror som fyller år nästa vecka :) Hade bara en halvtimme på mig så det blev lite jobbigt ^^
När vi gick av uppsala bussen på bussen hem vid våran vanliga hållplats, Hagen, så la jag mobilen i en ficka i väskan precis innan jag skulle gå av men sen när jag tänkte ta upp mobilen igen så låg den ite däär och jag fiick daamp och började leta efter den..Vi letade hela väskan utan att hitta den. Sen efter ett tags letande så märkte jag att det finns ett hål i den och mobilen och allt möjligt hade åkt in i själva väskan..HAHAHAHA vi dog av skratt! xD

Kommentarer
Postat av: Wiz

hahah cupcakes låter gött ^^



annars hur ere ? :), hur går de me elvis? :)

hur är läget i rimbo limbo då? :D

2010-07-17 @ 20:54:02
Postat av: EMily :)

hahaha dom blev failade :D xD



JO det är bara bra, sj då? :D det går braa :)

Det är fett varmt i Rimbooo.. :P Hur äre hos dig och med dig då? :) hahah

2010-07-19 @ 16:26:11
Postat av: Wiz

hahah okej :P :D



Ait nice i höra :D, de bra att de går bra mer er två då :D:D



uuffft aa de e lite varmt här i sthlm inte samma som i mallorca förra veckan uft där man dog av riktigt värme :D joo med mig e allt bra :D fick höra att ja kom in i universitetet :D (örebro universitet) kom in i den programmet ja sökte oxå på :D bästa :D:D. Vad händer under denna vecka då? :)

2010-07-20 @ 02:16:02
Postat av: Wiz

hahah okej :P :D



Ait nice i höra :D, de bra att de går bra mer er två då :D:D



uuffft aa de e lite varmt här i sthlm inte samma som i mallorca förra veckan uft där man dog av riktigt värme :D joo med mig e allt bra :D fick höra att ja kom in i universitetet :D (örebro universitet) kom in i den programmet ja sökte oxå på :D bästa :D:D. Vad händer under denna vecka då? :)

2010-07-20 @ 02:20:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0