Tisdag.

Vilken orkning att uppdatera facebook hela tiden. Jag loggar in på facebook i typ 10 sekunder och 59 människor hinner uppdatera 398567386 saker. Jag fattar ite hur man orkar nöta facebook, det är fett tråkigt! ^^
Det har blitt värsta orkningen för mig att uppdatera nån sida jag är med på överhuvudtaget.
Jag ska försöka uppdatera bdb och min blogg en hel del nu. Känns som jag har slutat göra det. Använder knappt min kamera . Men jag ska försöka ändra på det igen :D xD

Ny månad nu oxå.
Det innebär att 3 av 4 har fyllt år.
 - Elvis fyllde 20 år den 2:e Juli  ♥
 - Hasse fyllde typ 44 eller något (HAHHA PIINSAMT) 3:e Juli :) ♥
 - William fyllde 20 år den 3:e Juli ♣ :) :) :))
Jag tror jag har grattat alla de här babianerna på ett bra och fint sätt :D hahaha!
Nu äre bara picko kvar som fyllder den 24 juli :)

Vi lekte dagis i lördags och såhär blev resultatet. Min är den orangea, hans är den röda. Det är lite kul att vi har lika stora händer..hahaha xD
Nejmen jag har som sagt aldrig varit som andra tjejer och ville göra detta så bebisen gick med på det för att han är (nästan) lika barnslig som jag.
Jag säger ju det, jag har fått den bästa :D



Kommentarer
Postat av: Wiz

hahah ofta du har bdb oxå :O ^^

2010-07-07 @ 00:14:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0