Dagens tanke..Eller nåt.

Jag tänkte på en sak angående studenten.. Vi tog ju den i fredags , 11/6, eller vi och vi, jag tog den mest på låtsas för att syon och rektorn tyckte att jag skulle ta den med min klass istället för nästa termin då jag kommer gå i flera klasser med mina 4 kurser jag ska göra på mitt 4:e år ^^
Jag va ju aboslut ite lika taggad som dom flesta studenter & vi hade riktigt skadad musik på vårt flak, min klass är ju ganska efterbliven...konstigt..haha!

Iallafall, alla jag träffa på som jag känner va fett taggade och glada och några fulla. Alla studentbarn va glada! :D (Y) Jag va ite speciellt jätte glad men ite sur heller. Det blev ganska bra :)
Men så kom jag att tänka på en person nu. Det fanns en person där bland alla glada studentbarn som säkert var sjukt jävla jätte ledsen inombords. Den personen hade bara en, EN person som kom för att alla andra svek. Dom hade tid men dom vill ite,orkade ite, kände ite för det.. Jag vet att man ite ska haka upp sig på andras problem men jag blev faktiskt ledsen. Jag blir arg på såna människor som håller på så. Studenten tar man ändå bara en gång i sitt liv, då kan väl efterblivna människor offra en liten stund av sitt liv till att finnas där och komma dit.

Jag förstår ite varför människor ska vara så hjärtlösa.
Jag förstår ingenting.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0