.

Steek :)





Kommentarer
Postat av: Wiz

gulliga kläder

2010-06-23 @ 00:06:34
Postat av: Emily

haha visst är dom :D

2010-06-23 @ 16:55:40
URL: http://pussilago.blogg.se/
Postat av: Wiz

jaa :)

2010-06-23 @ 18:33:50
Postat av: Emily :)

Hehe :)

Allt bra med dig då? :)

2010-06-23 @ 19:22:22
URL: http://pussilago.blogg.se/
Postat av: Wiz

Jaa, allt är bra med mig fast e trött !. Men tack att du frågar mig :), sj då? :)

2010-06-23 @ 20:25:40
Postat av: Emily :)

Hehe okej ,varför är du trött? :O

Det är helt okej med mig,kunde varit bättre..Jag har så sjukt ont i magen ^^ :/

2010-06-24 @ 18:01:28
URL: http://pussilago.blogg.se/
Postat av: Wiz

igår hade jobb/ Lagerjobb), jobba runt 8timmar, sen därefter blev det gym /rygg träning.. efter det var ja helt utmattad, samma sak nu liksom mina armar e döda samt axlar :(:(:(



Jaha oj hur kommer det sig att du fick ont i magen? :O åt du något som inte kändes rätt eller? :(

2010-06-24 @ 18:54:37
Postat av: jossa

vart finns italienadidas tröjan att köpa`?

och hur mkt kostarr den

2010-06-26 @ 16:02:37
Postat av: Emily :)

Wiz: okeej :( jobbigt faan.. jag skulle ite orka det :D ..

Jag vet faktiskt ite varför jag fick så ont i magen, brukar få det ibland..Har typ såna perioder xD :p



Jossa: Jag hittade den på en hemsida som heter http://www.shopadidas.com och dem kostar typ 750, det är affär i USA eller nåt tror jag :)

2010-06-28 @ 20:48:13
URL: http://pussilago.blogg.se/
Postat av: Wiz

Mmm:P



Oj då :O

men hur ere nu då? :)

men hur e rimbo just nu, fint väder där :P? tänkte dra dit under helgen o hälsa mina tios, kanske crasha över där med.

2010-06-29 @ 06:08:50
Postat av: Emily :)

Just Nu är det iaf bättre men man vet aldrig när magen känner för att jävlas med mig igen..hahah :p



Jaaa skojjar du eller, det är fett steekiigt, skiit vaaarmt, man döööööööööööööööööör :D :D :p det måste nästan vara väder lånat från ett annat land, sverige brukar aldrig vara så jätte varmt på sommaren :p xD

Whaat xD Har du sånt här i denna håla? :O vart bor du då? :)

2010-06-29 @ 21:06:53
Postat av: Wiz

fick lite ont i mage idag, :/ men sen de gick bort efter några timmar fick dra hem tidigt från stan hahaha, orkar inte med smärtor.. :P



jaa idag de var otrolig stek varmt man dog som fan, att sitta i en buss e de värsta som finns man svettas på grund av låg air-kondition :P



vadå sånt? :O det e ju mina tios dem har bott där skit länge har vart där ett par gånger man ser alltid centrumet helt dött som om de vore "dawn of the dead" död centrum liksom :P hahah, Jag kommer ihåg ni hade en stor bad ställe alltså inomhus, nu den bara försvann :P fett tråkigt då :/. Jag bor i Stockholm ju ^^



hahah skrev bok nyss :P

2010-06-29 @ 21:52:03
Postat av: Emily :)

hahaha okej det låter ite bra asså :O jag hatar att ha ont i magen , så sjukt jobbigt -.-



hahahah, ja asså, att komma till Rimbo är som att komma till en utställning med alla djur från en bondgård! Det är så sjuuuuuuukt tråkigt och litet och dött. Ite en jävla själ är ute typ.. Eller jo men asså det är ite många :P

Vart i sthlm bor dud då? :)

Du måste ha jäävligt tråkigt när du kommer hit eller har du folk att vara med häär med? :D:D

2010-06-30 @ 20:53:58
Postat av: Wiz

hehe joo det är faktiskt jobbigt me att ha ont i magen been there too :P



bor i botkyrka kommun :P du kallade det för ghettot :P

du har ju chattat med mig(sam) via msn förut men inte nu längre :O,

asså min farbror o hans fru bor i Rimbo, det är faktiskt kul att vara hos dem.

men hur ere ? :) gjort något speciellt idag?



om du vill messa här är mitt nummer 0720061801

om varför? så ere att ja tycker det är kul att chatta med dig :P

men om du ska messa skriv ditt namn o lite info så ja vet vem det är. och om du inte vill messa då ere lungt :P

2010-06-30 @ 21:22:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0