2.

Jag är ju som sagt ganska konstig person.. Som när vi började 1:an i gymnasiet och vi skulle ha ett grupparbete med 3 i varje grupp, jag hamnade med 2 killar i klassen och en av dem ville att man skulle beskriva sig själv med 3 ord.. När det blev min tur så sa jag "Jaa,jag är ganska konstig men annars jätte trevlig och snäll :D" och dom ba skratta..haahah xD
Jag tänkte lägga ut mina två favorit bilder av fotografen Emily Diaz, änsålänge :D



När jag och Selin va nere på stan i Norrtälje så hittade jag detta..Hahahah. Det ligger i min natur att lägga märke till konstiga saker, fota konstiga saker, tycka konstiga saker, känna konstiga saker.. ^^







När jag hjälpte till att baka bröd så blev det såhär..hahah .. Man kan nästan gissa vilken som jag gjorde :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0