The Diaz.

Många gånger (ärlikamed typ alltid) får jag höra att jag och min syster Denise, ite är lika varandra utseende mässigt.
Till att börja med så tappade mamma mig i en svart målarburk när hon födde mig så jag blev svart, sen har vi ganska olik ansiksform, hon är lite mer rund och jag har lite mer synliga kindben. Hon är lång och har perfekt kropp, jag är liten och rund, hon behöver knappt smink för att hon är naturligt söt, jag behöver typ hela H&M sminkavdelning för att se normal ut och ite som en pundare som ite sovit på 5 dagar. Jag har lite mer kines-ögon och hon lite rundare form..Hahahah , ja vi har väldigt många olikheter. Men det finns en liten likhet som ingen verkar tänka på. Smilegroparna.
När jag skrattar/ler så får jag smilegropar, när Denise skrattar/ler så får hon oxå smilegropar, fast lite störra än mina ^^ Dessutom använder hon sig av samma fjortis frisyr just nu som jag hade när jag gick i 8-9:an xD
Egentligen är vi ite så jävla olika som alla verkar tycka att vi är. Båda blev utskita av samma mamma och skapade av samma föräldrar så wtf.

Jag hade en liten tanke förut om mamma hade varit på semester i kanske.. Afrika och hade för mkt fritid och hängt vid djungel. Sen vet man aldrig vad som hände och hon kanske hittade mig bredvid ett träd och undra vad det var för att ögonen lyste så vita men hon såg ite resten av kroppen och fick för sig att ta med mig hem för att undersöka. Man vet aldrig faen. Jag är ganska olik båda mina syskon xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0