Allt om ingenting.

- Namn? Jag vet ite, Emily kanske? :D
- Längd? HAHA! Jag är dvärg youknow……………………158.5 typ -.-
- Är du nöjd med de?: Med längden? Haha neeej. Det är gulligt att vara liten men det är ite gulligt att ite nå saker ;o
- Smeknamn? Bärfis!
- Hur tycker du året 2010 har varit hittills? Hm..den har sugit ganska hårt för många j o b b i g a saker har hänt men den har varit ganska okeej med :)
- Saknar du nånting från förra året?
Ja jag saknar min och en kompis mat-dagar :( <333333333333333
- Vilka hårfärger har du haft i ditt hår? Jag har haft fett många olika färger, typ brunt, mörkbrunt, ljusbrunt, svart, halvblondt, mörk blondt, , röd, rödbrunt, lila, mörk svart, blåsvart, svartbrunt osv osv.. hahah xD
- Favoritlåt? Total eclipse of the heart..
- Vad tycker du om vegitarianer? Haha vaddu tycker? Jag tycker inge spec om dem för det är upp till var och en att bestämma hur man vill leva och leka och äta och shiiet :D
- Skulle du kunna vara tillsammans med någon som röker? Haha men jaa, det är inge fel på det ? -.-
- Är du i ett förhållande nu? om inte varför? Nej det är jag ite ^^ För att det är så & killar är idioter :)
- Piercingar?  JA TACK <3 Har i näsan och snart i tuungan :D
- Ögonfärg? Bajsbrun :D
- Sommar eller vinter? HÖÖSST :D
- Har du varit utomlands i sommar? Neeej det har jag ite. Jag har bara varit det en gång när jag va typ 12 -.-
- Litar du på alla dina kompisar? Ärligt talat så gör jag ite det. Litar bara på de som är äkta, ite trashtalkers och så :)
- Choklad eller lakrits? Bådeoch :D Om jag måste välja ändå så får det bli……..Choklad, mmmmmmmm :D
- Coca cola light eller coca cola? MEN JAG GILLAR ITE COLA -.-
- Är du osams med någon nu? Japp det är jag.
- Vem kramade du senast? Mamma :)
- Hur vill du att din framtid ska se ut? Min framtid ska vara flashiig, först så ska jag ha väärst stoora huset med Denise som städerska och så vill jag ha massa exotiska djur som elefanter och orangutanger som jag kan skratta åt för de är så fula :D Jag ska också ha 34 lila bilar och en jätte stor pool med vatten från havet.. HAHAHAHHA!! Neej men, ite faaeen vet jag hur min framtid ska se ut? -.-
- Har du bra betyg? Njaa jag har det när jag vill det ^^
- Favoritläsk? FAANTAA <333333
- Gillar du McDonalds?
Haha allvarliigt? En fråga till mig som är stammis där :o
- Är du utländsk?
Nee , ser du ite mina ljusa ögon, ljusa håår och min perfekta svenska -.- hahahah ! Jag är från svenska och pratar sverige ::D
- Favoritdjur? Jag gillar koalor :D och huundar :)
- Kan du böja benet över huvudet? Men neeej :p
- Hårfärg?
Ja sa ju det däruppe? :o
- Vad gillar du att göra? Jag gillar att peta mig i näsan :D hahaha
- Har du blivit riktigt sårad nån gång? Ja klart jag har. Flera gånger.
- Vad har du ätit idag? HAHA, hm.. inge spec, typ en kaka :D
- Var du glad igår? Nee de va jag ite.
- När grät du senast? Igår -.-
- Senaste låt du hörde?
Tänk alla gånger – Fonky Fresh <3
- Senaste inköp?
Smiiiiink , hahaha.
- Brukar du äta frukost? Neej, -.-
- Gillar du att få uppmärksamhet?
Nee de gör jag ite. Jag stör mig mkt på attetion-slampor med :*
- Din största talang? Att lyssna.
Jag har fått höra många gånger att jag borde jobba som psykolog, det va också en tanke tills jag fick veta att man måste ha typ MVG i allt..hahah orkaa :D
- Hur tycker du ditt hår är?
Jag tycker ite det är nåt fel typ? Det är kanske lite slitet och tjockt men annars äre nice :D
- Brukar du bädda sängen? Ibland , när jag orkar. På morgonen asså? :o
- Vilken är din favoritfilm? A walk to remember + Rush Hour :D
- Gillar du att vara singel? Haha vet ite. Det är nice ibland eller beroende på hur man ser det..eller ingen kommentar :D
- Vart nånstans vill du bo? Jag vill bo i Gbg eller skåne har jag ju sagt 4955867 ggr :D
- Vem har du känt ända sen du va liten och som du fortfarande är med? Vem vet , ite du ,vem vet ite jag :)
- Är du nöjd med dig själv? Haha ,ääshhh, :D
- Vad skulle du vilja ändra på dig själv?
Meeen orkaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.
- Hur mår du just nu?
Jag mår ost , dudå? :D
- Senaste program du såg på?
Hm…Det va nog…Vet ite, kollade på nyheterna sist.. Om en tjej som hade blitt våldtagen men alla i hennes skola stod på våldtagarbögens sida bara för att han va populär ? -.-
- Senaste film?
Hönsgården eller vad den heter. Hahah, min bror hade tv:n -.-
- Vad var det senaste du sa?
”Nej du behöver ite, jag har pengar” Hahahah!
- Tvättar du ansiktet ofta?
Njaa, förut gjorde jag det varje kväll men nuförtiden orkar jag ite alltid :o
- Vem vet mest om dig?
Tomten.
- Hur dags gick du och la dig igår?
Jag somna vid elva eller tolv, håller ite koll på tiden :)
- Vad behöver du mest just nu?
Flytta till ett annat land :D hahahaha
- Har du fler kort på dig själv än vänner?
Hm , ingen aning faktiskt. Jag har ju ganska många egobilder, men jag har ju ganska många på vissa särbarn också :D
- Har du bra minne? HAHA!
Nej det har jag verkligen ite. Jag glömmer allt på 36 sekunder. Som ens mormor är mitt minne xD
- Vad ska du göra ikväll?
Jag vet ite vad jag ska göra , vi får see :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0