Lördag.

Hej alla barn :D
Idag har jag, Johanna & Penis varit i sthlm :)

Först så blev stan, kolla runt lite och grejer:)
 

Sen blev det kungshallen för att svulla (som är våran favorit sak ofc)....:D


( eftersom det där är kebab så fattar man nog att det ite är min tallrik..hahahah xD )


Och tillslut så blev det anledningen till att vi åkte till sthlm...bio :)
HEJAGÄRTJOCK :D
    

Och det blev...(blunda för den är ite bra) hahaha..


Det händer ju alltid knasiga saker för mig när jag är nånstans så jag måste ta dom oxå..hahahah

1. Det va en kille som filmade mig ? när vi va på zara utan att jag märkte nåt. Han fick skäll för att han filmade i affären och då vaknade någon..hahaha

2. Vi missade bussen för att ett cp hade med sig cykeln i tunnelbanan och det blev världens tjafs om det tills han gick av så det drog som faan på våran tid när alla väntade och vi missade bussen.. hahaha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0