Tisdag - 30:e Mars, 2010.

Idag har det variiit fett slappt för mig. Jag "råkade missa" svenskan och sam och hängde med Adde istället :) 
Vi satt och snackade en massa och va sen på omvårdnad. Hahaha, hennes andra hem xD
Där träffade jag först på Roxana som vi satt och snackade med ett tag innan hennes pruv..haha :D sen såg jag ungen som har färgat håret och det är hur fint som helst (Y) (Y) :D

Det blev ÖB, det blev en massa "tjejsnack" på sätt och vis och grejer innan mina två segaste 9485776 timmars lektioner på eftermidda'n :) 

Påväg hem träffade jag på Patrik oxå, vi satt och snackade hela vägen hem om förhållanden och grejer..hahah så jävla störd syn han har på dedär :D
När jag kom hem hade vi besök, som vanligt typ?, och jag skulle plugga till vårat cp-prov som vi har på torsdag.. 1 april, det är ite ett skämt. Nej det är på riktigt och det är skiit svåårt -.-
Men jag kollade på mitt älskade program , dating in the dark istället ^^


Zlatan va sååå söt när han va liten.
Jag vet ite vad som hände sen O:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0