TORSDAGEN....

va fett nice :)
Jag och Penis åkte till sthlm & det blev lite grejer köpta. Jag gav förslag på vad jag tyckte passa henne och det blev såhära, tröja,väska,armband,örhängen ( gillade ite fjortiströjan men fääärgeeen :D ) ;
 

Sen köpte jag två saker till mig själv med , örhängen & skuuur :D

  
Det fulaste i sthlm va
1. Att i skorna låg dom här fulaste örhängena ;s


2. Jag såg en kille med.....uggs! HAHAHHA faan vad vi garva sönder, allvarligt hur bögiga planerar killar att bli i stilen?! Hahahah xD

3. Jag hitta en tröja som är precis i samma mönster som bloggdesignen och jag provade en tröja som va såå ite min stil men de va skiit sööt ;O
  &

4. En pojke hade typ blivit borttappad. Han gick till där man hämtar busstabeller och shiet och ville ringa hem men en blatte som jobba där sa att dom bara kunde ringa till hemtele. Han började gråta och blev skit ledsen, de va såå synd om haan :(
Men han fick hjälp tillslut och kom hem :D (Y)(Y)


Jag avslutar inlägget med ett par flashiga skuur som vi sååg :)

                                  

Kommentarer
Postat av: Tarza The One

HAHAHAHAHAHA ÖRHÄNGENA SOM LÅG I SKORNA!! WTF?

2010-03-05 @ 17:04:49
URL: http://tarzi.blogg.se/
Postat av: Angelica p

duuudi.

de finns galet många killar med uggs. och en som jag vet, han är deffentivt inte bög. ;p

2010-03-05 @ 17:41:42
URL: http://amps.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0