Lite bättre.

Tjejer är jobbiga oftast, bara snackar skit och går så fort dom hittar en roligare, precis som dom gör med killar, haha!
Men det finns 3 jag tycker på sätt och vis är lite bättre oftast :D

Vi börjar med Sofia, den här bruden är sjukt skön person! Hon är alltid glaad, verkligen äkta glädje, ite glädje som hon har tvingat fram and I love that. Hon är alltid äkta glad mot en & det är bland det bästa som finns hos en människa :)
Ite nog med det, hon snackar typ aldrig skit om folk & det är helt otroligt! Visst alla gillar väl att snacka skit, men många gör det heela tiden men Sofia gör knappt det alls. Hon är ute efter att ha roligt, ite sitta och säga att den är hit och den är dit. Hon har så skön och avslappnad men samtidigt gaalen attityd till allt :D
Jag ääälllskkaaarrr hur hon tar allt och hur hon är som person!




Sen har vi kära ungen (aka Katja) :D
Jag minns faktiskt hennes minst av alla från när jag va yngre! xD Det va synd att vi tappade kontakten under såå lång tid men redigt kul att vi snackar nu :) Jag älskar den här arabens postivitet! Hon tänker alltid så positivt, både för sig själv och mot en, som när jag skulle redovisa på naturkunskapen..hahahha  x'D
Dessutom älskar jag att hon har så lätt för att skratta och att hon precis som jag, gillar att driva. Jag vet ite hur många konstiga konversationer om massa konstiga saker vi har haft för att vi driver så mkt :D
Och det bästa av allt, JAG ÄLSKAR NÄR HON BLIR FÖRVÅNAD! DEN MIIIIIIINEN! OSLAGBAR! ♥ HAHAHAH :D
Jag hoppas du vet att du kan lita på mig, för jag tycker ite du är som alla andra. Du är ungeeee, hahaha :D

och och vänta liite..jag har en present till dig..LYSSNA :D
HAHAHHA JAG DÖÖR & WALTER SAKNAR DIIG! HAHAHA :D

Sist men ite minst så har vi Angelica, som jag faktiskt ite känner sådär jätte bra men hon är huuur snäll som helst & jag fattar ite hur hon orkar lyssna på mina gnäll om saker, inget problem är för litet eller för stort för att berätta om. Verkligen skit omtänksam person!
Ite nog med att hon har världen finaste utseende så tycker jag att hon är en stark person, en person man borde se upp till på alla sätt och vis. Det finns inga ord för den här människan! Och om det finns så säger jag till när jag hittar dom, för jag tycker ite ord kan beskriva <3
 



Kommentarer
Postat av: WIOOOOOO

Hahaha arab XD våra konversationer är bäst jue, snor,ivik osv haha:P Självklart kan kan lita på dig till 110% du kan också lita på mig:)<3 Oh min älsklings låååt, jag har den på min mobil faktist hahah XD

2010-03-16 @ 21:35:34
URL: http://finest.se/caatz

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0