-

Jag har äntligen fått mitt IV-val ändrat till Psykologi B, vill Emilys psyke dö av plugg? Ja, hon glömde hjärnan på en annan planet än denna!
Haha men det fanns verkligen ingen vettigt att välja bland, typ Idott och ledarskap, jag och idrott? NEJ TAACK :D och kommunikation, haha trööökigt! Det sista va nåt annat trökigt som jag ite minns va det va så det fick bli så -.-

Redan när jag fick pappret med antal veckor vi ska ha det och vad vi ska göra så fick min hjärna en chock och kände för att strejka.. Nån kommer att vara död innan sommarlovet xD
Vi pratade iaf rätt mkt om hur killar/tjejer ska vara för att anses som akttraktiva på (MIN) första lektion, jag va ju it med på den första *hooost*
Iaf så stod det att tjejer dras till Bad Boys. Haha, jag har aldrig fattat varför... Så blev det värsta diskussionen om det.
Jag orkar ite ens skriva om vad jag tycker om såna, ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0