- - -

I flera år har jag försökt förstå mig på dig. Vad det är som gör så du reagerar som du gör, vad det är som gör så du är fylld av så mkt negativt.
Det finns inget i hela världen som gör dig nöjd, allt e fel eller ite som det ska vara. Varje liten grej man gör är för dig ett sätt att trycka ner en och få en att känna sig värdelös. Ingen räcker nånsin till för dig, det finns alltid nåt att gnälla på, alltid.
Det är världens orkning att orka med det hela tiden..
Det sorgligaste är att du aldrig kommer fatta att man aldrig själv blir bättre genom att få andra att må dåligt, det är bara ett fult sätt att försöka skydda sig själv.
Förut tog jag åt mig mkt för att jag var i en känslig period men ju mer tiden går desto mer har jag slutat bry mig. Om ord, om saker, om allt.
Jag brukar ite önska personer ngt dåligt men när det gäller dig så skiter jag i vilket. Allt som du har gjort har aldrig vart OKEJ. Jag kommer aldrig acceptera det. Jag kommer aldrig blunda för det.
Du kommer aldrig ha en plats i mitt hjärta för jag kommer fortsätta låsa mig för dig.
Jag hatar dig.
För att du har gjort.
För att du har förstört mig och allt annat.
För allt jag har fått orka med.
Du är toapapper.. haha..


Kommentarer
Postat av: ..

vem hatar du?..

2010-03-27 @ 11:00:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0