3 saker just nu;

Det finns 2 saker som gjorde mig glaaad i helgen;

 
1. Katja skrev väärsta sötaste grejerna om mig, fett snell hest den där Katja som är den bäästa Katja:n.. hahahah  :) <3




2. Jag fick svar på mitt brev, hahahah. Såå söööööööööööööööööööööööööötttt <3


Sen så vare 1 sak som gjorde mig ledsen med;

3. Jag kanske ite ska rabbla upp allt om det här men jag är faktiskt ledsen för Tarza skull. Jag tycker hon är en bra person, som jag alltid har tyckt och hon är så sööt och snäll och glaad och man kan ite önska henne ngt annat än det bästa. Därför blev jag ledsen att det ite blev som hon trodde :(
Jag hoppas att du vet att även om vi ite umgås mkt alls nu så hindrar ite det mig från att bry mig om dig. Vi va ändå så tajta när vi va yngre och lite av det kommer nog alltid finnas kvar tror jag.
Det finns jätte många som bryr sig om dig och vill ditt bästa, glöm aldrig det.
Jag önskar det fanns nåt jag kunde göra men jag vet själv att andra ite kan göra så mkt mer än att finnas där i sånna här grejer.
Så, min kära Per, jag finns alltid här för dig när du behöver prata eller vadsomhelst, det spelar ingen roll vilken tid, vilken dag, bara säg till när du behöver "lätta på ditt hjärta"..Hahah. Jag har alltid tid för dig :)
Du förtjänar aldrig att vara ledsen Per, du är värd mer än så :) ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0