.

Jag har försökt komma på hela dagen varför jag vaknade så jävla trött med ont i ryggen. Liksom, mormor'n i mig har mer och mer börjat ta över min kropp, jag går och lägger mig innan bolibompa varje dag typ..hahaha!
Nu slog det mig. Jag somnade i min bror säng bredvid honom igår kväll och eftersom vi är ganska lika i vissa beteenden som när vi sover så ligger han aldrig still, han är överallt och vilar fötterna på min rygg i sömnen av sina konstiga sov ställningar utan att jag märker något förrän jag vaknar..Hahaha skabbig! För shiet vad jag har varit seg och sömning idag, somnade nästan på bussen ! Jobbigt läge att åka för låångt & vakna upp i Uppsala ;o

Jag har också insett hur lite min kamera används nuförtiden. Den bara ligger och solar hela tiden. Rör den knappt fastän jag träffar folk och gör saker ibland. Ego bilder tar jag typ aldrig längre heller.
Därför blir det nästan bara old pics. Moget Emily, moget.
Hahaha.
Ge mig sömn. :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0