.

Jag vet vad jag är för typ av vän. Jag vet när jag behandlar vissa som skit som inte ens förtjänar det. Jag vet när jag inte bryr mig. Jag vet när jag undviker vissa för att jag helt enkelt inte pallar. Men jag vet också vilken bra vän jag är för människor jag öpnnar mig helt och hållet för. Jag vet att jag är en sådan som alltid finns där, alltid ställer upp och bryr mig fastän vissa inte har förtjänat det alltid. Jag vet att jag alltid är ärlig och inte snackar skit om folk för jag inte har något behov av det.
Många gånger har min snällhet blivit utnyttjat, bara för att jag inte kräver något tillbaka och ger men än jag tar. Ingen uppskattar att man är sjysst och bra mot en och jag har tröttnat på det. Jag är trött på att folk bara är ute efter att få utan att behöva göra ett piss tillbaka. Om jag har "förändrats" och är "dryg" för att jag inte pallar sånt mer så fine. Jag vet att jag fortfarande är samma person och du kan säga vad du vill.

Jag tänker inte ge mer tid till människor som aldrig hör av sig (bara när det passar),som kommer när det passar, skiter i jag alltid ställer upp och finns där. JAG ORKAR INTE BRY MIG MER! Sånna människor kan gå och leva sitt liv and I don't care anymore. Jag tänker inte höra av mig och försöka finnas i folks liv. Folk som inte uppskattar det.





En äkta vän finns där när alla andra går, och jag överdriver inte ens lite när jag skriver det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0