Hej Tisdag.

Idag försov jag mig, Wuuw, inte likt mig.
Jag kom oxå försent till svenskan, duktigt! Vi ska tydligen läsa en bok, 19hundraåttiosäven  bok , från naturalismen tiden. Skjut mig.

Jag ska förklara det här med skolan en gång till och bara en gång eftersom vissa inte verkar ha fattat hur det ligger till..Hahaha! Jo, grejen är att jag går ett 4:e år,
JA WOW MAN KAN DET.
Men det är inte alla som får det, utan det går genom rektorn och de kollar mycket på din närvaro genom åren och så. Det är inget tvång, utan upp till dig själv om du nu som jag går ut gymnasiet med lagom dåliga betyg pga saker, därför är skolan extra sträng och så fort du är borta för mycket börjar de undra och du kan bli avstängd från skolan lika snabbt som ett blink i ditt öga, hahaha..
JAG valde själv att gå ett 4:e år just för att mina betyg inte var så fina och det är ändå kris med jobben så då kände jag att jag lika bra kan ta tag i skolan och fixa det sista. Och jag kan säga direkt att det inte har att göra med att jag har varit lat och bara sket i skolan för att det var roligt, jag har gått igenom så mycket i psyket som jag inte ens tror många skulle klara av men det är inget jag har gått runt och skyltat med, har ingen såndär "tyck-synd-om-mig" skylt på pannan som vissa andra så ja, vissa tror nog att jag har varit lat. Men fine, tro det. Jag tänkte inte dra mitt livshistoria för att du ska förstå mig och mina erfarenheter att livets orättvisor..Haha nej men, jag kommer aldrig sjunka till den nivån där jag kommer gå runt och be andra tycka synd om mig. Nej tack :)

Jag vet vad jag kan, jag vet att jag är en stark person och jag behöver ingens sympati för att veta det.
Det största misstaget man kan göra är att tvivla på sin kunskap och det har jag gjort.
Så ja, nu går jag ett 4:e år som sagt, och jag ska gå hela året ut, blir klar i juni 2011.
 Fast ska inte ta studenten med alla skitungar, har redan åkt runt med min gamla klass, har redan känt känslan av studentmössa och allt annat :D


Never stop believing in yourself.
When others doubt you, you do not.
Do what you love to do,
No one knows better than you.
Life is too short to live others' dreams.
Follow your own dream.

Never give up or give in.
Forget the words "I don't know how".

You can learn,
You can research,
You can do.
You will find a way,

Do not fear.
Because if you believe in yourself,
You will find dreams can come true.
May all your dreams turn into goals,
Believe in yourself.

And remember, all of life is a choice.

The decision is up to you.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0