- 11 Oktober 2010.

Helt sjukt att tiden går så snabbt

och det redan har gått ett halvår idag sen jag blev tsm med Pelvis! Det känns som det va typ nyss det blev vi, känns som vi har varit tsm i 2 veckor eller nåt ^^

Idag fyller vi 6 månader och det känns fortfarande fett bra, sinnes. Är det möjligt att den romantiska sidan i Emily har börjat leva igen? Haha, jag är lika förvånad som andra men jag är glad, fett glad att såna här personer finns. Personer som sprider lycka.

Om kärlek vore tid skulle jag ge dej en evighet , för jag älskar dej mest av allt och du är det bästa jag vet. ♥



Kommentarer
Postat av: Angelica

Jag är verkligen glad för din skull, att du har hittat någon som du verkligen gillar, och någon som verkligen förtjänar dig och inte behandlar dig illa <3

2010-10-11 @ 20:20:13
URL: http://amps.blogg.se/
Postat av: ElvisPelvis

Awwweeee! Min Emily diaz, Du är så sötast och snällast i hela världen, jag kan knappt tro att det redan gått 6 månader:D Du har verkligen gett mig så mycket kärlek och en massa fina minnen e livet som jag aldrig kommer att glömma, Jag hoppas att vi är tillsammans hela livet verkligen för du har gett mig så mycket glädje och lycka i mitt hjärta så jag vaknar med att stort leende på läpparna och bäst av allt är att jag kan lägga mig och somna med samma känsla<33333 Du är verkligen bäst i hela världen min älskling, Du är världens snällaste, världens sötaste, världens snyggaste, helt enkelt världens bästa flickvän. Du är min fina ängel som gör livet mycket lättare att klara av och leva<333 Älskling jag vill bara att du ska veta att jag kommer alltid att respektera dig och finnas för att göra ditt liv bättre och bättre, jag vill fylla ditt hjärta med lika mycket kärlek och glädje som du fyller mitt<3 Du ska bara veta hur mycket ett litet skratt eller leende betyder för mig när jag får se det från dig:) Det betyder verkligen mer än hela mitt liv, Jag blir så himla lycklig utav att få se dig skratta tillsammans med mig<3 man brukar säga att ett skratt förlänger ett liv med hundra år, men när jag får se dig skratta så har du förlängt mitt liv med miljoner år, så din tjockis kommer bli en väldigt gammal gubbe hahahaha<3Att få se dig lycklig gör verkligen varje dag till något speciellt, jag vill att du ska veta att jag kommer att älska dig så länge jag lever utav hela mitt hjärta och jag kommer att vara vid din sida ända tills jag blir massa gammal och tar mitt sista andetag<3 Jag älskar dig mest min GP<3

2010-10-11 @ 22:12:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0