Allt är som vanligt men inget är som förut.

Jag kommer ihåg när jag va yngre och gillade svensk hiphop ..HAHAHAH! Vissa texter är så grymt bra och jag har alltid beundrat när folk kan uttrycka sig sådär bra och hitta flashiga ord till sina känslor och sen bygga meningar. Jag suger på det -.-

Kommer aldrig glömma dessa låtar :'o ;

 


" Du förtjänar så mycket mer efter allt du gjort för mig i vått och torrt när jag vart nere har du trott på mig, under alla nätter jag gråtit mig genom ångestattacker så har du torkat mina tårar och sagt att det kommer ordna sig "





" Even when I go to sleep I still can here your voice and it's words, I'll never will forget.
Heaven used to face me back, so I don't loose it far away and if you try to look for me maybe you'll find me someday.
Heaven used to face me back, so there's no need to say goodbye I'm asking you not to try.
I'll always stay by your side"


"Först vill jag säga det finns många som du som gråter varje kväll innan dom somnar till slut , som har skilda föräldrar som bråkar på telefonen och det är du som får ta smällen när dom slår och skäller på dig. Men upp med hakan och tänk på dom som hatar för det ni har gemensamt är att båda två blir slagna. Din farsa är ett svin, besöker dig på natten och alla i din närhet har bedövat dig på makten kraften att stå fast vid din stolthet, så ta dig i kragen och gå i kamp mot din ångest för du blir retad i skolan, alla ser dig som en hora men den tjejen som sa det är smal och lever på toan och har komplex över sin kropp, gråter som du och det finns många fler än dej som aldrig vågar se ljust dom kommer ångra allt dom gjort, den dagen dom slutar"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0