prosit..

Jag känner mig så dum som mår så dåligt och inte hittar kraften att gå och kolla på min systers handbolls SM :o :( febern blir bara värre och värre, halsen känns helt fet och det känns fett jobbigt att andas -.-
och jag HATAR att det har blitt så fuckin kaallltt ;s det finns inget ruuligt med denna årstid förutom att jag fyller år ..hööhöö.
Nu har jag iaf bidragit med något till hennes skolresa och köpt mormors chokladbollar av henne fast hon ite vet om det förrän hon kommer hem och ser att det fattas en låda och det ligger mera pengar bland hennes pengar..MMMM ♥
Hahah.

suger att vara sjuk.
suger att jag har massa saker att göra och huvet orkar inte ens tänka...



Kommentarer
Postat av: !

DU HAR INGEN HEADER !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2010-10-24 @ 16:03:56
URL: http://deeniisee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0