-

Jag tror det blir en big mac idag, min syster ska kolla sina tänder idag och det lär inte finnas klar mat hemma så jag antar att jag ska följa med ^^


Min röst låter faanskaap nu och jag kan knappt prata ordentligt, låter som ett särbarn och de 4 st som har hört mig änsålänge tycker det låter skit kult -.-
Igår natt hade jag fett svårt att somna för att det kändes som nån slog hårt mot mitt huve hela tiden, så jag låg och tänkte. Tänkte kanske för mkt, men jag tänkte och tänkte.
Jag tänkte på hur långt vi har kommit. Jag & Pelvis. Förut va vi två vilsna själar och nu är vi en enad själ som går samma väg. En själ som behöver båda halvorna av två hjärtan i två personer för att kunna slå som ett fungerande hjärta. Jag vet att mitt halva hjärta inte slår i samma takt när den andra halvan är borta. När det inte är nära. När den försvinner.
Jag tänkte på hur mycket den älskade plastmuslimen har kommit att betyda för mig. Som en människa behöver luften för att känna att andetagen funkar som de ska, som en människa behöver kärlek och närhet för att känna att den betyder något, som en människa behöver näring för att känna sig stark så behöver jag Pelvis för att kunna gå åt rätt håll. Jag behöver hans hand som hjälper mig även när jag ramlar.

Det finns inget bättre än känslan jag har i magen varje gång jag vi ska träffas. Känslan är obeskrivlig. Underbar. Skrämmande glad.
Varje gång vi träffas, verkligen varje gång vi träffas, så känns det exakt likadant. Först känns det som ett hav av olika känslor blandar sig och vill åt olika håll i kroppen. Den största känslan är glädjen som sprider sig mest överallt i kroppen. Och när jag får se den personen som är orsaken till alla dessa känslor så vet jag inte vad jag ska gör av alla känslor, men närheten av han bidrar till ett fett lyckorus i kroppen, precis när jag kramar om han och känner den finaste man kan få i världen - kärlek

Jag tror faan att det är något med mig och att vara sjuk asså. Jag blir alltid extremt mycket mer känslosam när jag är sjuk. En till liten sanning



                                          '







PS. Jag har visst en header, pussan!


Kommentarer
Postat av: Anonym

awwwwwwwwwwwwwwwe<33 älskling du är det bästa som finns verkligen<3 Jag hoppas att vi är tillsammans i hundra tusen år<3 Jag älskar dig så sjukt mycket<3 jag vet inte vad jag skulle göra utan dig min vackra emily<33333333333333

2010-10-25 @ 17:17:45
Postat av: lugn tjej :)

MEN JAG SER INTE DIN JÄVLA HEADER SKAFFA EN NY FÖRFAN!!!!!!!!!!!!!!!!

2010-10-28 @ 18:59:52
URL: http://deedsch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0