Tisdag.

Nationella svenska B, fuck you. Nu är det gjort och jag känner mig så lättad! Jag va nog inte så fett personlig som man kanske borde ha varit för intressantare tal men wtf, jag gillade inte ämnet och fick improvisera som faan för att jag inte hann "träna på det". Men fick ändå ihop ett 5 minuters tal :)

Snart ska jag sätta mig och döö med ett annat arbete som jag måste lämna in till imorgon. Skjut mig :D

Ibland saknar man att vara liten. Jag förstår inte varför jag alltid måste orka stå ut med skitet hela tiden..Varje dag.. Livet är orättvist. Det är alltid de människor som minst förtjänar det som måste få uppleva massa skit, som typ jag, den biten av livet skrevs inte av en vettig person.  :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0