Jag tycker,

Okej, nåt självförtroende och självkänsla måste man ju ha men hos vissa människor så finns det ingen gräns. Jag är så jävla trött på sånna människor.

Jag vet
att man behöver ha positiva tankar om sig själv och se saker ur ett bra perspektiv annars blir man en såndär liten grå sak som alltid är ledsen eller sur på livet. Men det finns så sjukt många människor som har för mycket luft, som tror att dem är det finaste som någonsin satt sin fot på jorden, säger du "va fin du är" svara dem "ja jag vet, det är inget nytt" eller nåt annat patetiskt svar. Asså Stiiiiiiiiick! Jag haataaar!
Många utländska tjejer är precis så och jag STÖR mig som faan på det. Det är inte ofta man träffar en normal blatte brud som inte lever på sitt äckliga moln och kollar ner på alla som inte är lika högt upp. Snear. Snackar skit. Skriker och tjafsar. Bråkar. Ska alltid skratta och prata högst. Synas mest. Lever i sin dröm värld där kronan sitter på deras huve.

Det är en stooor skillnad på att ha fett bra självförtroende och älska sig själv och alla runt omkring sig för de dem är och ha "självförtroende" som innebär att tro att man kan säga vad som helst till vem som helst. Även när man har bra självförtroende så ska man ha respekt för människor. Även när man har bra självförtroende så finns det saker man bara inte säger till andra och inte gör mot andra. Man ska inte låta någon trycka ner en men man ska inte heller trycka ner andra.

Och ja, jag är blatte och lever efter andra principer och regler men jag är så jävla mycket mognare som person än många utländska tjejer jag har träffat. Jag kollar inte snett på andra tjejer för att "de är snyggare än mig" och jag går inte runt och snackar skit för att känna mig bekräftad. För att känna mig som någon. Jag skriker inte på min omgivning för att dem inte är som jag vill att dem ska vara. För att jag stör mig på hur dem är, ser ut eller beter sig. Jag är en omtänksam person som ger alla en chans (för såå långt har jag kommit inombords ;D) och visar det sig att den personen inte är värda chansen så skiter jag i det.
Mitt inre är så mycket mer utvecklat än många mongo brudar som finns i detta land.

Sen säger jag ju inte att alla är likadana, det finns ju normala brudar oxå.
Det är sånna brudar som man inte kan låta bli att tycka om.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0