Dag 07 – Vänner.

Det är sjukt svårt att hitta människor som man kan kalla ens vänner, på riktigt. Många väljer att ljuga, snacka skit, låtsas vara någon dem inte, kommer bara när det passar är osv osv.. Det är svårt att hitta personer som är äkta helt rakt igenom och bryr sig om dig på riktigt, just därför finns det bara ett fåtal jag kallar mina vänner. Man lär känna folk med tiden i olika situationer, man har bekanta man snackar med då och då men de riktiga vännerna finns där fastän det har gått 38475553 dagar sedan ni träffades sist och ändå behandlar dig som det vore en dag sist. 

Elvis (pojkvän+bästavän), Adde , Viola , Juhänna , Alex , Bergenfis.


Är människor som har gjort starkt intryck, som jag bryr mig om på olika sätt och som alltid e så fucking snälla mot mig och är speciella på sitt sätt. Vissa träffar jag mindre, andra träffar jag mer men jag bryr mig inte mindre för det. 
Jag är trött på människor som låtsas bry sig om mig, bara kommer när ingen annan bryr sig och inte uppskattar mig som person och det jag gör. Jag har slutat bry mig om såna, jag räknar inte med dem som vänner längre. 
Men jag önskar ingen nåt dåligt heller. Alla lever sina liv på sitt sätt men bara inte i mitt :) 





Älska de du kan.
Rör vid de du kan nå ut till.
Låt de andra gå..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0