En tyst minut för alla bra stunder på estet , haha <3

När jag började på estet (2007) så hade jag skit mkt förväntningar och en bild av hur estet skulle va. Jag blev jävligt besviken o vrf jag inte bytte linje angår bara ett fåtal :)
Men iaf, det som håller på att hända nu e helt sinnes! Till vårterminen 2011 kommer det inte finnas några ettor på estet för att ingen ska få söka in pga kommunen är dum i huvet.. Eller det är iaf min förklaring till det haha xD

Många saker på estet visade sig va skit men sättet alla e på estet är en helt annan sak. Sättet man kan va sig själv på utan att känna sig som ett mongo är helt sjukt. När jag gick i 1:an på estet så gick väärldens snällaste personer i 3:an som alltid fick en att känna sig säker. Även alla 3:or nu som går bild är fett snälla.
På estet kan man gråta utan att ngn kollar konstigt, på estet bryr sig folk på ett helt annat sätt, på estet handlar det inte om vem som har mest smink och dyraste sakerna för tjejerna/killarna som går på estet är på ett helt annat sätt än "mängden". 
Väldigt många på estet har historier som har varit jobbiga, tex har många blivit mobbade större delen av grundskolan. Jag har aldrig blivit mobbad men jag har gått igenom för mycket och det är jag inte ensam om på estet.

Sen all den här begåvning som finns på estet, i musik, i bild, i teater.. Folk är så jävla duktiga med så mycket fantasi!


Vem ska sjunga för er? Vem ska göra konserter för er? Vem ska ha världens bästa utställningar? Vem ska spela upp teater för random skolor?



Jag blir faktiskt lite sadface när jag tänker på det här. 
Estet kommer kommer att läggas ner snart om du frågar mig...



0.jpg (480×360)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0