- 11 feb 2011. / Shärlek & Sorg.

Jag måste säga att jag blev (och är fortfarande) fett arg,ledsen och besviken idag när ALLA bussar e inställda så man inte kan ta sig till stockholm. Fattar inte att sånt här alltid händer mig.
Det värsta av allt e att idag är det våran dag, idag har vi vatt tsm i 10 månader. Och våran dag får vi inte fira tsm, det känns fett konstigt för vi har gjort det massa med gånger. JAG HATAR SL O SJ OCH ALLT SKIT!

Iaf, fastän jag e ledsen o sådär just nu så jag e jag samtidigt jävligt glad att dt är 10 månader idag :) Tiden har gått fett snabbt och det känns som det va typ igår vi träffades för första gången.
Dagarna bara går men jag blir exakt lika glad med massa hamburgarfjärilar i magen precis som första gången , varje gång jag ser Pelvis :)





Jag får tårar i ögonen av låten vilken dag som helst.
Ingen kan förstå, bara du :)





Jag vet inte vrf jag alltid ska se ut som ett mongo på bilder andra tar.
Hahaha..


Peace!


Kommentarer
Postat av: Elvisv90

Awwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwweeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee min älskade emily<3 Du är det bästa i hela världen min ängel<3 Jag hoppas att du aldrig lämnar min sida<3333333333333

2011-02-14 @ 22:36:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0