Att vilja är att kunna.

Igår va jag ju i Sthlm med Adelina :) Vi gick på bio och kollade "Burlesque" med Christina Aguilera, love <3
Filmen är både rolig och bra med en del bra låtar och klockrent budskap! :)

 





Efter filmen drog vi till donken o åt big mac.. Ofc.. Vi missade bussen hem och eftersom de va så jävla mycket tid tills nästa så tog vi norrtälje bussen hem och satt vid rösa trafikplast och loda en stund.
Hahaha, dagen va fett rolig som vanligt tills jag kom hem.

Det va poliser och ungdomar överallt, jag ba va?
Vi bor i område där massor av svenska socfall bor och ingen bryr sig om nåt. Under oss ligger en lokal som oftast ungdomar hyr för att ha sina fjortisfester. Igår hade dem en till av dessa cpskadade fester och när jag kom hem va mamma helt galen, haha. Ett par bland dem som va på festen hade gått ut ungefär utanför där vi bor och bråkat. Killen misshandla sönder sin tjej. Han drog upp henne och kasta henne på marken flera ggr, han slog och sparkade på henne både ansiktet och magen och hon ba grät och böna och bad att han skulle sluta. Min bror såg det och sa till Hasse och mamma då gick Hasse ut på balkongen och skrek på honom att han skulle sluta men han ba fortsatte och va uppkäftig och bland det första han sa va att han är svensk o han får göra som han vill med SIN tjej, hallå? Driver du?
Så Hasse gick ut och slog honom sen kom alla hans vänner , typ 25 st, och tänkte gå mot Hasse. 1 mot 25? ALLVARLIGT?!
Men Hasse sket i det, han sa att om han skulle dö så skulle det iaf va för nåt bra.. Haha.
Sen kom polisen och alla killens kompisar va på hans sida och sa med andra ord att Hasse ba ha slagit honom för att ville.. Haha så jävla typiskt för att man är utlänning.
Men det håller på att utredas nu och om jag ska va helt ärlig så va det fan rätt åt killen. Ingen tjej, oavsett hur man är, ska få ta emot våld. Aldrig i livet! Det är bara idioter som slår sina tjejer. Fuck That.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0