Ord gör bara ont om du lyssnar.

Nu sitter jag med mitt te som min syster gjorde åt mig, love<3, och lyssnar musik. Jag har fixat biljett till Pelvis nu igen. På torsdag kl. 18:23.. Jag hoppas att det inte blir samma jävla skit igen! På torsdag SKA jag åka. Jag tänker inte stanna! Om den inte kmr så vet jag inte vaad..Jag flyttar utanför Pelvis dörr och skiter i alla cp bussar och tåg! Hahaha!
Det lär nog bli ett litet mer dilemma om jag kommer på tåget. Jag hoppas bara att personalen är trevlig o pappret från polisen o allt skit funkar. Annars kommer jag lacka ännu mer :)


Iofs, kommer jag missa min blandras blattes utgång på fredag.. Selin fyller 20 på torsdag! :) Men jag tror dem klarar sig utan mig o jag hoppas det blir fett lyckat! De förtjänar hon efter den senaste tiden.. :D




Jag e inte så glad över mitt hår nu..De är helt förstört. Brunt. Bläw.
Men kan inte sluta simma, hahah ><


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0